  • 41. Data: 2011-05-24 20:20:27
    Temat: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-24 22:18, Leszek Karlik pisze:
    > "Wtedy nie miałem aparatu w telefonie ale dziś jak bym miał chwile
    > w takiej sytuacji to porobiłbym zdjęcia i od razu do policji zawiadomienie
    > na piśmie o nie udzieleniu pomocy." No od tego się zaczęło :-))
    >
    > Cały wątek czytać! To Usenet! :-)

    Czytam, chodziło mi konkretnie o to słowo: "kablowanie" :)
    Teraz to się nazywa obywatelski obowiązek!

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 42. Data: 2011-05-24 20:21:47
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 24 May 2011 22:20:27 +0200, duddits <d...@n...pl> wrote:

    > Czytam, chodziło mi konkretnie o to słowo: "kablowanie" :)
    > Teraz to się nazywa obywatelski obowiązek!

    To w Skandynawii i Germanii, u nas jeszcze nie ;-))
    (Zresztą, komu by się u nas chciało obywatelsko coś zgłaszać
    na policję, nikt nie ma tyle wolnego czasu. :->)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 43. Data: 2011-05-24 20:24:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:00:19 +0200 osobnik zwany Tytus z domQ
    wystukał:

    > Siemka
    >
    > *** "Leszek Karlik"
    > płonący samochód czy motocykl nijak się nie kwalifikuje

    za to ktoś kto nie chce pomóc nawet w takiej sytuacji u mnie kwalifikuje
    się na buraka. I pewnie się pójdzie wyspowiadać i uzna, że był OK.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 44. Data: 2011-05-24 20:25:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:20:00 +0200 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie. Bo tak naprawdę to chodzi o zwrot kosztów za gaśnicę... O nic
    > więcej.

    a ktoś mówił o proszeniu o zwrot? bo IMHO dokładnie odwrotnie.

    PS: znieczulica za 5 zł? ale na fajki po dychu dziennie musi być

  • 45. Data: 2011-05-24 20:30:31
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > a ktoś mówił o proszeniu o zwrot? bo IMHO dokładnie odwrotnie.
    > PS: znieczulica za 5 zł? ale na fajki po dychu dziennie musi być

    Taki przykład. Jedziesz samochodem, stoi siniak na drodze i prosi Cię o 30
    zł, nażarcie, wódkę czy co tam jeszcze. Twoja reakcja: pierdolisz go,
    jeziesz dalej. Jedziesz dalej, patrzysz pali się samochód/motocykl, nie ma
    zagrożenia życia niczyjego, masz wyjąć gaśnicę za którą zapłaciłeś 30 zł i
    dać ją człowiekowi żeby ugasił pożar, po czym ze startą 30 zł odjechać.
    Przecież w tym wątku jest mowa tylko i wyłącznie o płonącym sprzęcie. Nie o
    zagrożeniu życia. Ilu ludzi z własnej nieprzymuszonej woli oddaje drugiemu
    fant warty 30 zł? Pewnie, że upraszczam, ale to jest kwintesencja... :-)

    --
    Grzybol

  • 46. Data: 2011-05-24 20:33:52
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Taki przykład. Jedziesz samochodem, stoi siniak na drodze i prosi Cię o
    > 30 zł, nażarcie, wódkę czy co tam jeszcze. Twoja reakcja: pierdolisz go,
    > jeziesz dalej.

    Żeby była jasność - te 30 zł, mogą uratować sinemu życie, bo jak raptownie
    przerwie chlanie to może jebnąć na zawał - w tym przypadku jest sytuacja
    zagrożenia życia - w wątku nie ma.

    --
    Grzybol

  • 47. Data: 2011-05-24 20:37:58
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "masti"
    I pewnie się pójdzie wyspowiadać i uzna, że był OK.

    Proste - 3 dychy w kieszeni a i przeciez przepis mowi ze obowiazku nie ma,
    to niech siem jara.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 48. Data: 2011-05-24 20:39:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:30:31 +0200 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > Pewnie, że upraszczam, ale to
    > jest kwintesencja... :-)

    nie. to jest trollowanie.

  • 49. Data: 2011-05-24 20:42:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > nie. to jest trollowanie.

    Jak dla mnie to Ty trolujesz z koleżkami. Piszecie nie na temat wątku.
    Pierdolisz o zagrożeniu życia, artykułach, paragrafach zmuszających do
    czegoś, o czym nie ma słowa u wątkotwórcy. Teraz sobie przeczytaj kto to
    jest troll w necie i mordę zamknij...

    --
    Grzybol

  • 50. Data: 2011-05-24 20:49:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:42:11 +0200 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

> [...]
    > Pierdolisz o zagrożeniu życia, artykułach, paragrafach zmuszających do
    > czegoś, o czym nie ma słowa u wątkotwórcy. Teraz sobie przeczytaj kto to

    grzybusiu. o mordzie to możesz mówić do własnej mamusi. Ale co ja będę
    dyskutował z chamem.