  • 51. Data: 2011-05-24 20:50:43
    Temat: Re: Plonocy motocykl na ulicy
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    news:irh5js$i6p$6@news.onet.pl...

    > grzybusiu. o mordzie to możesz mówić do własnej mamusi. Ale co ja będę
    > dyskutował z chamem.

    Właśnie. Dyskusja z samym sobą to początki choroby psychicznej...

    --
    Grzybol

  • 52. Data: 2011-05-24 20:51:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:50:43 +0200 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > Właśnie. Dyskusja z samym sobą to początki choroby psychicznej...

    pkt.pl kategoria psychiatrzy. Na pewno ktoś ci pomoże.

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 53. Data: 2011-05-24 20:56:47
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >No, mocno innych, ja odróżniam bydło od społeczeństwa.

    To moze byc tylko imaginacja...

    >A nie prościej napisać że Ci się pojebało?

    Co z czym? Ze tych niektorych wypowiedzi w tym watku nie ma?
    Dej spokoj.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 54. Data: 2011-05-24 21:01:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > pkt.pl kategoria psychiatrzy. Na pewno ktoś ci pomoże.

    Misiu, z małym kutasem i małym rozumkiem: przeczytaj posta rozpoczynającego
    ten wątek i dpowiedz sobie na pytanie: kto jest chujem? :-)

    --
    Grzybol

  • 55. Data: 2011-05-24 21:20:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 23:01:37 +0200 osobnik zwany Grzybol
    wystukał:

    > Misiu, z małym kutasem i małym rozumkiem: przeczytaj posta
    > rozpoczynającego ten wątek i dpowiedz sobie na pytanie: kto jest chujem?
    > :-)

    Ty. Co mówie Ci od dawna. i nie wiem czemu odpowiadam takiemu chamowi,
    którego co najwyzej można spuscic w kiblu.

  • 56. Data: 2011-05-24 21:22:38
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 16:47, Marcin N pisze:
    > Użytkownik "The_EaGle" napisał w wiadomości grup
    >

    > Wtedy nie miałem aparatu w
    > telefonie ale dziś jak bym miał chwile w takiej sytuacji to porobiłbym
    > zdjęcia i od razu do policji zawiadomienie na piśmie o nie udzieleniu
    > pomocy. Każdy w takiej sytuacji ma psi obowiązek pomóc.
    >

    > =============
    >
    > Gdzieś to przeczytał?

    W moim mniemaniu palący się pojazd to zagrożenie życia/zdrowia ludzi
    wokół tym bardziej stojących w korku i jadących 30cm od palącego się
    pojazdu i niemogących odjechać. W takiej sytuacji należy pomóc. To raz,
    druga sprawa to obowiązek pomocy podczas wypadku drogowego - choć tutaj
    go nie było - to jednak dopiero po zatrzymaniu można było to stwierdzić
    z całą pewnością.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 57. Data: 2011-05-24 21:27:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-24 22:56, Jacot pisze:

    > To moze byc tylko imaginacja...

    Dobra, niech bedzie ze Ty jestes uparty góral co musi miec racje, nawet
    jak sie pomylil. Tyle ze ja jestem zawzięty chłop.

    jeszcze tylko se dobrze ustaw ostrość patrzenia z wysokich Tatr na to
    "bydło" poniżej.

    Już?

    No to sie teraz pierdol.

    KJ

  • 58. Data: 2011-05-24 21:27:44
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-24 16:36, Grzybol pisze:

    > Wiem o czym piszę, bo przerabiałem taki temat/ Zapalił mi się kiedyś
    > samochód na trasie. Moja gaśnica pierdnęła i chuj. Zima. Zatrzymał się
    > tir. Wyciągnął gaśnicę, ugasiłem ogień. Natychmiast po ugaszeniu sam
    > podszedłem do kierowcy, podziękowałem mu i dałem 50 zł z pytaniem czy
    > wystarczy. Stwierdził że OK. Gwarantuję, że następnym razem widząc
    > palący się samochód czy motur - zatrzyma się. Jakbym go olał, on olałby
    > innych. Tak to działa. I nie mów że nie.

    Powiem tak. Pewnie masz racje, ludzie tam myślą. Jednak w moim przypadku
    satysfakcja z ugaszonego pojazdu była tak duża i chyba jest do dziś że
    te 20zł mi naprawdę różnicy nie robią. Poważnie. Przy okazji czegoś się
    nauczyłem jak należy używać gaśnicy, jak ona działa w realnej sytuacji -
    to nauka warta tych 20PLN...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 59. Data: 2011-05-24 23:53:50
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.05.2011 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > będzie miał łba, żeby zapytać ile się należy za gaśnicę. Kowalskiemu też
    > głupio się upomniać o kasę, bo przecież człowiek stracił maszynę, a tu o
    > głupie 30-50 zł się będę dopominał. Więc konkludująć po prostu pierdoli całą
    > sytuację i nie zatrzymuje się. Patrząc logicznie to dlaczego mam tracić 30
    > czy 50 pln w imię gaszenia cudzego pożaru. Tym bardziej, że jest taka
    > ustawa, że straty poniesione w czasie akcji gaśniczej powinny być zwrócone.
    > Tylko nie wiem przez kogo, Państwo czy kogoś innego. Tema wydawałoby się
    > gupi, ale niestety o znaczeniu podstawowym.

    Spróbuję Ci to możliwie prosto wyjaśnić. Wyciągasz swoją gaśnicę i gasisz
    cudze mienie. Robisz to dlatego że uważasz to za normalne zachowanie.
    Nie oczekujesz zwrotu 30zł za gaśnicę. Masz nadzieję że gdy Tobie się
    przydarzy nieszczęście, znajdzie się ktoś kto myśli podobnie, wyciągnie
    gaśnicę, podwiezie na stację, wyciągnie z błota, da skorzystać z telefonu.
    Nie oczekując w zamian, nic poza dziękuję i powiedzeniem samemu sobie że
    jest się takim zajebistym. Po prostu myślisz, mogłem pomogłem, jestem
    zajebisty. Mam nadzieję że jak mi bocian nasra na motocykl to ktoś
    taki jak ja zajebisty, da mi swoje chusteczki higieniczne.

    Tak po prostu, spotkałem się z _bezinteresowną_ pomocą obcych ludzi.
    Tak po prostu, staram się pomagać gdy tylko pomóc mogę. A żulom nie daję
    kasy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 60. Data: 2011-05-25 05:00:17
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"kakmar"
> [...]
    > zajebisty. Mam nadzieję że jak mi bocian nasra na motocykl to ktoś
    > taki jak ja zajebisty, da mi swoje chusteczki higieniczne.

    I to jest wlasnie kwinesencja normalnosci - nie zadne sranie w banie ze
    obowiazek czy nie.
    Czyjs dobytek trzeba bezinteresownie pomagac ratowac...
    A zbiorniki paliwa to tylko na hamerykanskich filmach wybuchaja

    --
    Tytus
    żółta motorynka