  • Data: 2022-01-14 12:38:05
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2022 o 16:00, RadoslawF pisze:

    > Nie przyznam.
    > Za PRLu TV robiła to samo tylko bardziej.
    > Nawet małe dzieci były ogłupiane propagandą.
    >
    > A fakt że nie chcesz tego przyznać oznacza że tego nie znasz/pamiętasz
    > lub tak barddzo chcesz oczernić PiS że świadomie opowiadasz bajki o PRLu.
    >

    > Pozdrawiam

    No i z jakichś powodów nie pamiętasz albo nie chcesz pamiętać np. wydań
    i jakości Wydarzeń/Dziennika TVP w PRLu względem tych dzisiejszych.
    Przykładowo - wtedy dostawałeś surową informację i swobodę w jej
    interpretacji, dzisiaj co najmniej  kilku (nie ,może braknąć kogoś z
    prof tytułem w tym gronie) propagandzistów jednostronnie urabia widza co
    on ma o tym myśleć. Jednym słowem - wybucha jakaś wojna to propaganda
    pokazuje winnego.

    Jak można ogłupić dzieci wiadomością że wybuchła wojna? Bo pokazywanie
    palcem winnego to już ogłupia na amen. Nie wiem tylko czy jesteś w
    stanie to rozumieć.