  • Data: 2022-01-14 12:38:36
    Temat: Re: Pluskwa pegasus
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2022 o 19:43, _Master_ pisze:

    > Wypowiedź jest OK.
    >
    > Coś jest nie tak z faktem że za miliony się podsłuchuje a za darmo
    > można to wykryć?
    >
    > Coś tu nie gra.
    >
    > I dlaczego citizen nie potrafi zbadać Androida tylko Ajfony? ;-)

    Ale ja właśnie o tym. Czyli wątpliwości że ktoś kto żąda takiej kasy za
    swój program nie przewidział sytuacji (i pozwoli na to) że byle
    nastolatek w domowych warunkach go wykryje.

    Citzien to może i nie, ale tu w tym wątku podawał ktoś nazwę narzędzia
    do zdiagnozowania swojego telefonu z Andkiem pod kątem obecności Pegaza..