eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w Polsce › Re: Pod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w Polsce
  • Data: 2022-08-10 18:50:08
    Temat: Re: Pod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w Polsce
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-08-10 o 18:37, a a pisze:

> [...]
    zamówić
    > a w międzyczasie konkurencja rośnie.
    >
    > Nawet jak unia zakazała dystrybucji produktów zawierających ołów
    > to sa inne rynki, Afryka, Hameryka Poludniowa, Azja
    > i trzeba szukać kontrahenta
    >
    > Mają jakiegos japonskiego inwestora, ale dzisiaj Japonia to bida z nędzą
    > i robotniki pracuja do 80 roku życia, aby oplacic czynsz, bo yen kiepsko stoi
    > a co drugi zadlużony
    >

    > Podoba mi się produkcja foli solarnej
    >
    > https://www.infinitypv.com/
    >
    > Produkują folię solarną na kilometry i kup0ujesz tyle metrów ile potrzebujesz i
    nożyczkami odcinasz ile ci potrzeba
    > i kapslujesz zakonczenia i już masz elastyczny foliowy panel solarny
    >
    > i na takie rozwiązania świat czeka
    >
    > https://youtu.be/4SJuIl-gd8g
    >
    > czyli na gotowy produkt

    A czym się to różni od tego z Wrocławia?
    Też nadruk na folię.

    Ta SauleTech we Wrocławiu fabryka to taka trochę prototypownia,
    ale z tego fimiku podlinkowanego wcześniej i z innych materiałów wynika,
    że Saule Technologies idzie bardziej w masówkę i podpisują kontrakty
    z takimi jak Scanska czy liderzy deweloperki, którzy całe płachty kupują
    i mają prąd ze ściany czy z witryny i raczej idą w hurt a nie w rozwiązania
    dla detalistów. Sieć detalistów, którzy ten produkt delikatnie zazbroją,
    ubiorą w jakieś ramki, czy przystosują do danego typoszeregu urządzeń
    to jest dopiero przyszłość.
    Dlatego nie znajdziesz cen ani żadnej oferty na dzisiaj.
    Nie wiadomo tylko czy zdążą, bo na tym
    rynku jest spora konkurencja i firmy od elektroniki użytkowej mogą wcześniej
    wypuścić swoje dedykowane arkusze/ramki solarne do telefonów czy
    oswietlenia itp