eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w Polsce › Re: Pod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w Polsce
    Date: Thu, 11 Aug 2022 07:05:48 +0200
    Subject: Re: Pod Wielbarkiem powstała jedna z największych farm fotowoltaicznych w
    Polsce
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-10 o 22:52, a a pisze:
> [...]
    nożyczkami odcinasz ile ci potrzeba

    kity-pochlonely-skanske,448347.html

    y-pierwsza-instalacja-z-perowskitami-uruchomiona-aa-
    hcyN-diVZ-yBmb.html

    chnologies-olga-malinkiewicz-ogniwa-perowskitowe-111
    30.html

    > A czy ktoś widział ich gotowy produkt i sprawdził, jakie ma parametry ?
    >
    > Chinka produkuje od lat elastyczne panele solarne

    A jesteś pewny, że to ten sam produkt?.

    > i pokazala mi cala fabrykę, cala produkcję, powiedziała z czym mieli problemy, z
    jakimi foliami
    > i produkują solarne dachy do samochodów, produkują solary na maski samochodow.
    > Powiedziała z czego wynika cena, jaka jest pracochłonność
    > i taki standard można spogtkac na targach Intersolar w Monachium
    >
    > Przyjeżdżaja producenci solarów i pokazują swoje produkty, próbki, wersje demo
    > i mozna kupić, bo to żadna tajemnica.

    Wskaż tych dostawców perovskitów na Intersolar 2023 - jest lista wystawców.

    > Pani Olga mowi, że potrzebuje pinioncow, dużo pinionców,

    A to inny temat, też lubię pinionce.