    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Podręcznika zasad ruchu drogowego - szukam
    Date: Tue, 6 Feb 2024 10:28:46 +0100

    W dniu 06.02.2024 o 10:14, Ewa pisze:

    > Po naszej wcześniejszej dyskusji, sprzed kilku miesięcy,
    > myślałam, że reprezentujesz wyższy poziom. Cóż, rozczarowanie,
    > bo okazałeś się typowym "dnem". I nie chodzi nawet o treść,
    > a o formę. Popisujesz się? Przed kim, przed takimi jak Ty?
    > Nie oczekuję odpowiedzi.

    Nie rozróżniasz żartu od żartu. Samo napisanie przez Ciebie "okres" nie
    zawiera żadnej daty, do której mógłbym się odnieść, stąd żart. Nie mam
    szklanej kuli, która słowo "okres" określa np: ostatnie 2 miesiące czy
    rok. Po prostu, jak dla mnie, źle zadałaś to pytanie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>