  • Data: 2021-04-27 17:52:39
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "Piotr W." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:60831a41$0$516$65785112@news.neostrada.pl...
    > Orange na karte sms przyslalo - od 1 czerwca rosnie cena minuty i sms.
    >
    > Strategia marketingowa, aby ludzie pakiety no-limit kupili, czy nastapil koniec
    pewnej epoki i teraz beda juz tylko podwyzki a
    > nie obnizki ?

    Mnie martwi coś innego. Mam SIM pre-paid Orange zainstalowany w mobilnym routerze,
    którego zabieram na wyjazdy razem z laptopem. Uruchamiam wtedy pakiet Internetowy
    w wymaganym rozmiarze i o określonej ważności. Aby kasa pozostała po
    urlopach/wyjazdach,
    dotychczas przedłużałem ważność konta o rok (SMS o treści Start na 8002).
    Wyjazdy w czasie pandemii ustały i aby nie stracić kasy jak i ważności tej karty
    SIM, bezproblemowo
    wykonywałem przedłużenie. Ale do czasu. Teraz takie przedłużenie za pomocą SMS'a
    kosztuje 6 zł.
    Niedużo, ale jak długo? Po zalogowaniu na to konto jest możliwość przedłużenia
    ważności środków
    o 365 dni za ...29 zł. Założę się, że przedłużanie SMS'em za jakiś czas zniknie.....
    Już mam w to miejsce naszykowaną kartę SIM Play....
    Pozdrowienia.