  • Data: 2021-04-30 12:25:12
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "Piotr W." <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>
    napisał w wiadomości
    news:s6ach4$7qj$1@gioia.aioe.org...

    > Od kiedy tak jest?
    Dziś mam dokładnie 100 dni od ostatniego bezkosztowego przedłużenia. 19-01-21
    wysłałem
    bezpłatnego SMS'a "START" na 8002. Zadziałało OK.
    Syn w święta 04-04-21 wykonał w/w operację i już pobrano opłatę 6 zł. SMS na 8002
    nadal bezpłatny
    Ale "Konto ważne rok 6 zł Opłata inna".
    To i tak niedużo bo kuzyn mało telefonuje i aby utrzymać nr ładuje co 3 mc 50 zł i ma
    w tej chwili
    trochę ponad >100 zł, a w T-mobile przedłużenie konta (krótkim kodem łub SMS) W
    T-mobile kosztuje 20 zł.

    > Można przenieść...

    Oczywiście można przenieść ale z odzyskaniem kasy obecnej na koncie są problemy.
    Do niedawna przepadała teraz nie przepada ale czy ktoś to przetestował?
    Mając 2, 34 zł można sobie darować ale >100 zł to trochę szkoda.
    UOKiK wymógł na operatorach zmianę regulaminu w tym temacie,
    ale trzeba złożyć wniosek w ciągu 30 dni od wygaśnięcia ważności konta
    lub zmiany operatora + opłata manipulacyjna 20 zł.
    Prościej jest przedłużyć na rok ponosząc opłatę i tak gospodarzyć aby wyjść na 0 i
    wtedy
    dokonać zmiany operatora. Gdyby nie zawieszone wycieczki i inne podróże, to
    wykorzystałbym
    środki na karcie SIM zainstalowanej w routerze.
    Potem pozostaje zainstalowanie karty SIM operatora, który da w tym temacie korzystne
    warunki.
    Router nie musi mieć stałego nr. tak jak komórka do łączności fonicznej/SMS, której
    nr. znaj nasza
    rodzina i znajomi.

    Pozdrowienia

    Piotr W.