  • Data: 2021-04-30 12:10:46
    Temat: Re: Podwyzki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Apr 2021 11:36:53 +0200, Piotr W. wrote:
    > Mnie martwi coÂś innego. Mam SIM pre-paid Orange zainstalowany w mobilnym routerze,
    > kt򱤧o zabieram na wyjazdy razem z laptopem. Uruchamiam wtedy pakiet Internetowy
    > w wymaganym rozmiarze i o okreÂślonej waÂżnoÂści. Aby kasa pozostaÂła po
    urlopach/wyjazdach,
    > dotychczas przed³u¿a³em wa¿noœ䟍onta o rok (SMS o treœci Start na 8002).
    > Wyjazdy w czasie pandemii usta³y i aby nie straci䟍asy jak i wa¿noœci tej
    karty SIM, bezproblemowo
    > wykonywaÂłem przedÂłuÂżenie. Ale do czasu. Teraz takie przedÂłuÂżenie za pomocÂą
    SMS'a kosztuje 6 zÂł.
    > NieduÂżo, ale jak dÂługo?
    > Po zalogowaniu na to konto jest mo¿liwo¶估rzed³u¿enia wa¿no¶ci ¶rodk򵋊o
    365 dni za ...29 zÂł.
    > Za³o¿蟳i誠¿e przed³u¿anie SMS'em za jakiœ czas zniknie.....
    > Ju¿ mam w to miejsce naszykowan± kart輓IM Play....

    No coz:
    -zasieg play ... imo taki sobie, czasem przydaje sie cos z "wielkiej
    trojki", ale tez nie ma reguly,

    -startera teraz kupisz za 5zl, i bedzie mial troche GB na start ...
    tylko nie wszedzie kupisz, nie zawsze i rejestrowac trzeba :-(

    -a zarejestrowany i nieuzywany wygasa :-(

    -teraz mozna odzyskac niewykorzystane srodki

    https://www.orange.pl/zobacz/zwrot-srodkow
    https://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/8046533,niew
    ykorzystane-pieniadze-z-kart-prepaid-wroca-do-klient
    ow.html
    https://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php?news_id=167
    84

    Nie chca przedluzyc za darmo - to beda zwracac :-)

    Ale
    -oplata za zwrot 20 zl,
    -"Numer na kartę w chwili złożenia wniosku ma co najmniej 6-miesięczny
    staż w Orange na kartę
    Czyli uprawniony Klient aktywował numer na kartę min 6 miesięcy
    wcześniej. "

    Ciekawe co na to UOKIK.

    No coz, mozna sobie lokowac tam srodki dluzszy czas, a wyplacic po
    paru latach ... a i to KWR za 6zl/rok to niewiele ...

    A jak czesciej uzywasz ... to moze to:
    https://www.telepolis.pl/wiadomosci/taryfy-promocje-
    uslugi/w-marcu-w-orange-wejdzie-kilka-zmian-bedzie-t
    roche-drozej-ale-i-sporo-taniej

    J.