  • Data: 2009-01-02 22:33:23
    Temat: Re: Podział rynku DSLR w Japonii 2008
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 01 Jan 2009 22:37:41 +0100, Bogdan Blaszczak wrote:

    > No ja się zastanawiam, czy jeśli pomysł wypali, konkurencja nie zrobi
    > czegoś podobnego na matrycy dx/apsc. Powiedzmy hipoptetycznie Canon robi
    > kompakt (bez lustra) na matrycy aps-c z kilkoma hipotetycznymi
    > obiektywikami EF-X, a przez przejściówkę EF-S, EF
    > Z drugiej strony, klocek wielkości Sigmy DP1, wcale nie jest taki mały...

    Tak się wlasnie zastanawialem co by mnie skusilo do nabycia takiego
    cudaka, bo pare sensownych szkiel EF mam... Chyba nic...
    Jakies dwa-trzy nalesniki pod APS-C, dopiete do malucha klasy 450D/1000D
    jakos by mnie bardziej sklanialy do decyzji zakupowej ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns