  • 11. Data: 2023-06-19 15:05:15
    Temat: Re: Pojazd elektryczny spalił trzy domy.
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 19 Jun 2023 12:35:46 +0200, użytkownik Janusz napisał:

    > To ile znasz przypadków że spaliniak spalił dom?

    Kolejny Kazio z przedszkola. Nie znam żadnego. I co to ma do rzeczy? Mi
    wystarczy że znam statystyki.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2023-06-19 15:40:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-19 o 09:37, Jacek pisze:
    > I co z tego? Bawisz się w małego reportera?

    Jak były pożary LPG to też media krzyczały.

    Taki mamy klimat. Czego nie rozumiesz?

  • 13. Data: 2023-06-19 15:42:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-19 o 12:03, J.F pisze:
    > Aczkolwiek ... a spalinowe sie nie palą?

    Pewnie że się palą.

    Nawet bezpieczniej jest latać samolotem niż jeździć samochodem i co z tego.

    Pismami nabijają kliki. Jak się coś pali to piszą a jak to jest jeszcze
    nowe i nie do końca zbadane piszą jeszcze GŁOŚNIEJ.

    Domagasz się unijnej cenzury na złe informacje o elektrykach?

  • 14. Data: 2023-06-19 15:59:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jun 2023 13:05:15 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > Kolejny Kazio z przedszkola. Nie znam żadnego. I co to ma do rzeczy? Mi
    > wystarczy że znam statystyki.

    A znasz? Te szwedzkie?

    J.

  • 16. Data: 2023-06-19 17:31:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.06.2023 o 15:40, _Master_ pisze:

    > Jak były pożary LPG to też media krzyczały.

    A były? Bo wpisałem w googla "pożar LPG" i na pierwszej strone żadnego
    realnego pożaru samochodu na LPG, tylko opisy jak gasić i czym w
    zasadzie grozi, cwiczenia i jakieś dwa pożary w rozlewniach.

    Na drugiej steonie jest jeden - ale kiepsi - zgasili gaśnicą podręczną i
    wygląda na to że LPG nie miało z tym nic wspólnego:)

    https://swietokrzyskie.cozadzien.pl/swietokrzyskie/p
    ozar-samochodu-z-instalacja-lpg-na-s7/66357

    "Samochodem podróżowało dwie osoby, żadna z nich nie odniosła obrażeń. W
    aucie znajdowała się instalacja LPG. Ugasić pożar pomagali postronni
    kierowcy przy pomocy gaśnic proszkowych" - mł. bryg. Michał Ślusarczyk z
    KP PSP w Skarżysku Kamiennej."

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-06-19 17:31:57
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 19 Jun 2023 15:59:40 +0200, użytkownik J.F napisał:

    > A znasz? Te szwedzkie?

    A co, stary marudo? Nie podobają ci się? Poszukaj lepszych :)

    --
    Jacek

  • 17. Data: 2023-06-19 17:39:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jun 2023 15:31:57 -0000 (UTC), Jacek wrote:

    > A co, stary marudo? Nie podobają ci się? Poszukaj lepszych :)

    Nie podobaja mi sie, bo jak brac pod uwage statystyki z kraju, gdzie
    samochody podpala sie celowo :-)

    J.

  • 18. Data: 2023-06-19 18:29:01
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.06.2023 o 17:39, J.F pisze:
    [...]
    > Nie podobaja mi sie, bo jak brac pod uwage statystyki z kraju, gdzie
    > samochody podpala sie celowo :-)

    Wystarczy poczekać parę lat i elektryki będą mega dominować w paleniu
    tak, że statystyki będą niepotrzebne.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 19. Data: 2023-06-19 18:45:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 19 Jun 2023 18:29:01 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 19.06.2023 o 17:39, J.F pisze:
    > [...]
    >>
    > Wystarczy poczekać parę lat i elektryki będą mega dominować w paleniu
    > tak, że statystyki będą niepotrzebne.

    Ogolnie tak, ale co wtedy - sprawdzac statystyki pozarĂłw hurtem,
    stawki ubezpieczen, przepisy garaĹźowe, czy na wszelki wypadek nie
    parkowac we własnym domu ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2023-06-19 18:52:45
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 19.06.2023 o 15:05, Jacek pisze:

    > Kolejny Kazio z przedszkola. Nie znam żadnego. I co to ma do rzeczy? Mi
    > wystarczy że znam statystyki.
    A znasz? wiesz że wg statystyki będąc na spacerze z psem macie po 3 nogi?
    Więc sam wracaj do przedszkola Jacusiu :)

    --
    Janusz