  • 111. Data: 2019-04-05 21:42:20
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 21:00, r...@k...pl pisze:

    > I nie dałbyś rady? Trochę smutne :]

    Dziwne wyciągasz wnioski :)

    Hmm, pewnie w panią od matematyki rzucałeś kamieniami:]

    --
    LordBluzg(R)

  • 112. Data: 2019-04-05 21:44:52
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 20:59, r...@k...pl pisze:

    > Przecież podawałeś. To zgadzasz się z własnymi wyliczeniami czy nie?

    Niom, podawałem że mieli 15sek (w założeniu że pociąg jechał 100km/h.
    Tam jeżdzą pociagi nawet 120km/h).

    Czego nie rozumiesz? Przecież to ty latasz po wątku jak mucha nad gównem
    i stwierdzasz że kierowca był ślepy bo nie widział pociągu:]

    --
    LordBluzg(R)

  • 113. Data: 2019-04-05 21:49:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 21:44:52 +0200, w <5ca7b038$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,

> [...]
    >
    > Czego nie rozumiesz? Przecież to ty latasz po wątku jak mucha nad gównem
    > i stwierdzasz że kierowca był ślepy bo nie widział pociągu:]

    To ogarniesz w 15s przejazd na drugi tor czy raczej nie za bardzo?

  • 114. Data: 2019-04-05 21:50:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Apr 2019 21:42:20 +0200, w <5ca7afa1$0$515$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Dziwne wyciągasz wnioski :)
    > Hmm, pewnie w panią od matematyki rzucałeś kamieniami:]

    Czyli w 5s rozpędzisz się do 100, ale w 15s nie przejedziesz 10m?
    Cóż, miszczowie prostej tak mają :)

  • 115. Data: 2019-04-05 21:50:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zenus to dla kolegow a nie dla palantyow takich jak ty.

  • 116. Data: 2019-04-05 22:02:33
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 21:50, r...@k...pl pisze:

    > Czyli w 5s rozpędzisz się do 100, ale w 15s nie przejedziesz 10m?

    Gdzieś tak napisałem? Co jarasz?

    > Cóż, miszczowie prostej tak mają :)

    Sam spróbuj. Zgaś silnik i jak ci nie odpali to przejedź 10m, dla
    ułatwienia "automatem" :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 117. Data: 2019-04-05 22:03:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-05 o 21:49, r...@k...pl pisze:

    > To ogarniesz w 15s przejazd na drugi tor czy raczej nie za bardzo?

    Z wyłączonym silnikiem bez możliwosci jazdy na rozruszniku? Trochę
    kłopotliwe, misiu :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 118. Data: 2019-04-05 22:09:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Zenus to dla kolegow a nie dla palantyow takich jak ty.

    Kto to jest "palantyow"?

    No fakt, sam przyznałeś że pani od polskiego z litości dała Ci tróję :]
    Możesz odejść w pokoju :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 119. Data: 2019-04-05 22:12:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdajesz sobie sprawe z tego ze przekonujesz plaskoziemce ze Ziemia jest kula.

  • 120. Data: 2019-04-05 22:16:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciesz sie chwila ze ktos jeszcze z toba chce gadac.