  • Data: 2021-09-14 14:41:42
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Sep 2021 22:51:05 +0200 (GMT+02:00), Eneuel wrote:
    > "J.F"
    >: Jak jestem w miescie - nie dostaje.
    > Dostaję za każdym razem -- widocznie Białystok nie jest miastem...
    >
    >: Dostaje adres, wspolrzedne pokazuja sie tylko na moment.
    >: W terenie moze lepiej.Moge tez przylozyc palec i przytrzymac.
    >
    > Stawiasz palec tak, jakbyś chciał coś dopisać... Nie trzymasz,
    > lecz stukasz... Dopiero po stuknięciu trzymasz palcem, by
    > skopiować...

    Odpalam google maps, pokazuje mi sie niebieska kropka na srodku,
    stukam w nia ... to mi sie pokazuje "jestes w poblizu ulicy...".
    Ale moze chodzi o to, ze teraz GPS nie lapie, tylko po wifi ustala?

    I jeszcze bezczelnie pisze "slaba dokladnosc, mozesz zwiekszyc jesli
    wlaczysz wifi i transmisje danych".

    No wlaczona przeciez :-)

    J.