  • Data: 2021-09-14 17:44:13
    Temat: Re: Policja namierza komórkę
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14 wrz 2021 o 14:30, J.F pisze:

    >> 51°06'29.6"N 17°01'41.8"E
    >> https://goo.gl/maps/EMVdVdzeN3xPHLms6

    >> To zostało udostępnione...
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >> 51°06'29.6"N 17°01'41.8"E
    >> https://goo.gl/maps/EMVdVdzeN3xPHLms6

    Może wrzucę ten film na serwer Dunaja i dam link...
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/Screenrecorder-202
    1-09-14-00-20-53-108.mp4

    Film bez trudu odtwarzany jest przez telefon, lecz nie jest odtwarzany
    przez PeCeta... Mogę inaczej nagrać (z innymi para_metrami -- wówczas
    i PeCet odtworzy) ale jakoś nie mam ochoty...

    Usiłowałem ten film wrzucić do map i na Jutubę.
    Jutuba przyjęła 100% i nie strawiła; mapy przyjęły,
    podały link, ale odtwarzanie z linku nie jest możliwe...
    W mapach widzę ten film (i mogę odtworzyć) ale inni raczej
    nie widzą...

    Nie jestem mocny w filmowaniu... (jak Ty w koordynowaniu)

    > No coz - nie od dzis narzekam, ze Androidy to wlasnym zyciem zyja.

    Zanim nie powiedziałeś -- nie miałem problemu ze skopiowaniem
    koordynatów. Problem wg mnie nie istniał -- żyję w świecie,
    w którym tego problemu nie ma.

    Gdy zgłosiłeś ten ,,problem'', zacząłem go szukać i znalazłem...
    Gdy zobaczysz liczby, nie trzymaj palca na cyfrach, lecz
    klepnij nim na chwilę, najlepiej za ostatnią cyfrą...
    Dopiero po tym klepnięciu, połóż palec na cyfrach i przytrzymaj...

    To nie jest problem różnych Androidów, lecz psychiki...
    Ty wiesz, ;) że to trudne, więc widzisz tu trudność...

    > Zreszta Windows ostatnio tez.

    > Nie wiemy, czy nie zalezy to od wersji Androida, modelu telefonu,
    > i ja np przeslalem sobie linka sms na drugi telefon,
    > tam kliknalem - i telefon odpalil Google Maps, a tam dzisiaj
    > "Nie widzi twojej lokalizacji".
    > A jak wpisuje na pececie, to mam "Dynamic link not found" :-)

    Za jakiś czas (być może za sto lat?) ze świecą w rękach
    szukać będziesz tego problemu...

    > A jak twoj link otwieram na telefonie, to widze
    > "Krasnal Luter" 3 minuty temu.

    Chyba dobrze widzisz -- coś takiego pamiętam.

    > Jestes dzis we Wroclawiu ?

    Nie -- wczoraj ,,byłem''. Dziś mogę ,,być'' na Krymie, bez wizy... ;)

    --