  • Data: 2018-04-04 21:05:38
    Temat: Re: Politycznie. Europejska elektronika
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-04 o 18:33, s...@g...com pisze:

    > Za prl troche produkcji bylo.
    > A i dzis nieco produkujemy specjalistycznych urzadzen.
    > Tak czy siak mysmy sie z tego wymiksowali a reszta europy tez.
    >
    > A jakos mi sie nie chce wierzyc ze dyski, panele lcd, pamieci i procesory dzis
    wymagaja masy roboty recznej i dlatego azjaci przoduja.

    > O ile montaz troche tego wymaga o tyle sama produkcja kostek i podzespolow juz nie.
    Bo automaty.

    Testowanie, pakowanie, transport. To też kosztuje.
    Jak wchodzi nowa technologia to buduje się nową fabrykę, też kosztuje.
    I czas: zanim w europie otrzymasz wszelkie zgody, w tym ekologiczne
    w chinach stoi już fabryka gotowa do pracy.