  • Data: 2020-02-08 07:32:06
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.02.2020 o 20:31, J.F. pisze:

    > No wlasnie - rozporzadzenie nie naklada obowiazku w pewnych warunkach ?

    Nie wydaje mnie się. A nawet jeśli to do nowych skrzyżowań. Na 100%
    należało się tam spodziwać piszych skoro był migający znaczek.

    > W swietle przepisow !

    No gdzie tu wątpliwość.

    > Jesli pierwszy wjechal na skrzyzowanie na zielonym czy zoltym, a drugi
    > mial zakaz wjazdu zanim pierwszy nie opuscil skrzyzowania - to kto tu
    > winien ?

    Miał święte prawo przypuszczać, że nikt tam na czerwonym nie wjedzie. Co
    innego gdyby go strzelił jak stał wcześniej bo nie miał gdzie zjechać.

    Naprawdę widzę ciekawą tendencję do robienia sprawców z ofiar na grupie.

    --
    Shrek