  • Data: 2020-11-09 13:49:11
    Temat: Re: Portoptyp/krotka seria w Chinach
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-09 o 13:28, MiSter pisze:

    > Ale przecież w drodze na narty czy w drodze powrotnej, zawsze można
    > zatrzymać się i  odwiedzić :)

    Od czasu jak współpracujemy raz byłem w Korbielowie, ale to nie tak, że
    się da.
    Droga w tamtą. W Krakowie byłem o 17-ej. Wyjeżdżałem o 19-ej. Po drodze
    stanęliśmy w korku bo wypadek. Zeszło dodatkowo 2h i na miejscu byłem o
    23-ej. Potem jak się kupi karnet tygodniowy (czyli włącznie z
    popołudniami) to 'szkoda marnować czasu, gdy jest się na nartach raz w
    roku'. A droga powrotna to rano jeszcze trochę na nartach i potem szybko
    do Krakowa (syn miał próbę).
    A w tym roku na koniec lutego to wszystko z Pilska spłynęło i
    przetestowałem Białkę - czyli już nie po drodze. Coś czuję, że Pilsko
    już nie będzie moim docelowym kierunkiem :(
    P.G.