  • Data: 2020-07-31 12:59:47
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, July 31, 2020 at 11:37:15 AM UTC+2, Jacek Maciejewski wrote:

    > Zabawni jesteście z tym opieraniem przyszłości motoryzacji o dzisiejszy
    > model samochodu prywatnego. Labiedzicie nad zasięgiem kiedy w
    > przyszłości międzymiastowe odległości będziecie jeździć szybką koleją a
    > końcówki z i do dworca załatwicie wynajętą autonomiczną furą w 10
    > wariantach na każde wymaganie i każdą odległość. Nikt oprócz bogatych
    > maniaków nie będzie się bawił w posiadanie bo do ręcznie kierowanego
    > samochodu będzie też trzeba mieć prywatny tor. Na ulicę nie wyjedziesz

    Pewnie kiedys tak bedzie, ale z mojego pesela wychodzi juz 5 na poczatku, wiec raczej
    sie nie zalapie ;)
    Mowimy o chwili obecnej i przewidywalnej przyszlosci, a jak widac w obecnych czasach
    nalezy zbiorkomow raczej unikac, co tez staram sie robic przez ostatnie ~30 lat ;)
    Chorwacja, Slowenia, Alpy austriackie, Dolomity... to tylko wlasnym samochodem.
    Analizowalem opcje typu na narty pociagiem (np. TGV podjezdza na stacje, gdzie mozna
    sie przesiac na kolejke linowa do Les Arcs, ale dla mnie sensu to nie ma, pojechalem
    samochodem, zwlaszcza, ze w karnecie byla opcja 1 dzien w Tignes, wiec trzeba
    dojechac...)
    Opcje samolot do Lyonu i wypozyczenie samochodu tez tak sobie wychodza, oplata za
    narty jest porownywalna z wypozyczeniem na miejscu...
    Prywatny samochod daje najwieksza swobode i jak dla mnie nie ma aktualnie zadnej
    konkurencji.