  • Data: 2020-08-01 08:20:09
    Temat: Re: Postęp w bateriach.
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Istotne jest, nie ile koni z litra pojemności silnika, tylko z litra
    > paliwa. No i tu już różowo nie jest. Ani dla spalinowych, ani dla
    > elektryków.

    Jest jeszcze jeden ważny parametr, jak szybko można tą energię zużyć.
    Ropopochode nie wybuchają, palą się ślicznie, ale nie wybuchają.
    Elektryki już zaczynają wybuchać (nie wiem jak i dlaczego - kompletnie
    mi to nie pasuje, ale jednak), więc wyobraź sobie teraz 10 krotnie
    większe nagromadzenie energii i eksplozję takiego pojazdu. Robi się
    niebezpiecznie, jak na filmach s-f z przeładowaniem stosu :)

    Miłego.
    Irek.N.