  • Data: 2020-08-03 19:43:53
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.08.2020 o 08:28, Myjk pisze:

    > Za droga w stosunku do czego? Pokaż auto spalinowe w tym samym segmencie na
    > które niemca stać a które które ma <5 s. do setki, nie ma turbolaga przy
    > wyprzedzaniu, jedzie komfortowo, bo w ciszy od strony silnika, ma
    > zaawansowanego autopilota, daje się grzać a przede wszystkim chłodzić z
    > poziomu smartfona a jego tankowanie w domu jest 4x tańsze niż na stacji.
    > Czas start. :P

    Zdaje się, że jeśli chodzi o przyspieszenie to audi tt wygrywa z
    większością tesli na torze.

    Co do turbolaga - nie wiem - może ma - nie jeżdziłem, choć powiem ci, że
    od kiedy jeżdzę z turbem to zmieniłem trochę o tym zdanie - nie jest tak
    uciążliwe jak się wydaje (może dlatego, że z 2,5 to zanim się turbo
    rozkr.ęci to też klocek nie jest). Co do ciszy - cisza to jest do setki,
    potem hałasuje wszysko i wcale chyba nie silnik najbardziej.
    Zaawansowany pilot - wszystko co powinno być dopuszczone (tempomat
    aktywny, asystent zmiany pasa, bas) zapewne jest w nim dostępne.
    Chodzenie na postoju - no nie ma zapewne, ale widać nie jest to ficzer
    za który ktoś chciałby płacić - bo przecież zrobić na baterie by się
    dało. Koszty... Spalinka razem z paliwem przy 15kkm rocznie będzie
    tansza od elektyka. Zresztą paliwo do elektryka może kosztować okrągłe
    zero jak okaże się, że nie ma gdzie atankować;)

    --
    Shrek