  • Data: 2020-08-07 20:33:14
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 6 Aug 2020 07:20:18 +0200, cef

    > Tylko po co piszesz to w taki sposób jakbyś chciał przypisać mi te wszystkie
    > powszechnie przyjęte jako negatywne działania typu wylewanie ścieków czy
    > wysypywanie śmieci do lasu?

    Nic nie próbuję Ci przypisywać, jedynie wykazuję jak absurdalne jest
    twierdzenie, że w przypadku EV działają jacyś lobbyści (w twoim ewidentnie
    negatywnym znaczeniu).

    > Ja nie wyzłośliwiam się, że Ty pisząc swoje posty używasz jakiegoś
    > elektronicznego urządzenia, które jest zwykłym śmieciem.

    Są w ogóle jakieś alternatywy do tych elektronicznych urządzeń?

    > Ale widzę, że rozumiesz lobbowanie jako takie, tylko jesteś na
    > etapie odbierania pozytywnie tylko tego co akurat Tobie pasuje.

    Eliminacja syfów spalinowych (w tym spalających śmieci) robiących niską
    trującą emisję, czy budowanie oczyszczalni to pozytyw. Cieszę się że ktoś o
    to dba. Ale czy to odrazu lobbowanie, które ma ewidentnie negatywny
    wydźwięk, bo kojarzy się z "brudnymi" pieniędzmi? Nie sądzę. I fajnie by
    było gdybyś to zrozumiał zamiast twierdzić że ci przypisuję jakieś
    negatywne działania.

    --
    Pozdor
    Myjk