    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozamiatane!
    Date: Wed, 20 Jan 2021 23:52:53 +0100

    > Zwykłe, ołowiowe. Ładowanie całą noc. Teraz masz w wózkach widłowych -
    > ładowarka 2 kW max...

    Ołowiówki, trakcyjne, często jeszcze widywałem z osobnymi komorami i
    mostkiem u góry. Tyle, że tych akumulatorów było tak prawie pół wózka.
    Wózki na jednym ładowaniu jeździły cały dzień.

    Pamiętam, że gdzieś widziałem akumulatornię. Szyny prądowe były grubsze
    od moich dwóch rąk razem. Ale miałem wtedy może z 10 lat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam