  • Data: 2021-05-31 21:33:55
    Temat: Re: Pożar archiwum w Krakowie
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomysły typu zalanie dwutlenkiem węgla są dobre, jak jest czas na myślenie.
    > Możliwe, że nie wiedzieli co się pali lub nie mieli czasu/czym myśleć.
    >
    > Swoją drogą skąd nagle, w ciągu minut, wytrzasnąć tyle CO2? Ponadto ciąg,
    > jaki wywołuje palący się papier, może spowodować, że ssało powietrze przez
    > dziury w konstrukcji, wiec to C02 wylatywałoby górą.

    To nie była pierwsza lepsza buda Kowalskiego. Budynek specjalnego
    przeznaczenia, z własnymi systemami gaśnic. Podejrzewam śluzy ogniowe,
    niepalne materiały wykończeniowe itp. Powinno być podłączenie do
    zewnętrznych agregatów gaśniczych. Straż napewno odbierała ten budynek
    i musieli zapoznać się z jego konstrukcją.
    Widziałem kiedyś odbiór stacji paliw przez straż ogniową, dokumenty,
    dopuszczenia, kazdy kąt oglądali. A na koniec zrobili sobie ćwiczenia z
    pożaru. Cały dzień zmarnowany. A to przecież pierdolnik w porównaniu do
    takiego archiwum.
    Wojtek