  • 21. Data: 2010-02-26 22:15:57
    Temat: Re: Pozdrawiam wąsacza w Citroenie C8 - polecam reedukację z zasad ruchu drogowego
    Od: Jerry <j...@g...com>

    > Pewnie dlatego, ze sam dobrze wiem, ze nie raz kogos tez wkurzylem.
    > Nikt nie jest doskonaly...
    > --

    jasne, ale czy zostawiłeś po sobie niesmak takiego "cwaniackiego
    look'a" z cyklu "hehe, jestem kurwa panem!"?

  • 22. Data: 2010-02-27 20:41:37
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...

    >Absolutnie nie. Może czytasz posty wybiórczo? Ja często spotykam tu
    >zażalenia na kierowców, filmiki z dziwnych akcji na drodze, itd. Może

    Świadczy to tylko o tym, że pisuje tu wielu frustratów. Tylko po co?
    Czy kiedykolwiek winowajca się odezwał? Czy kiedykolwiek te "mini vendetty"
    odniosły jakiś skutek?
    Ja sobie nie przypominam.

    >znajdzie się Mściciel Polskich Szos, który w imię sprawiedliwości
    >porysuje takiemu czy innemu ch...wi jego cenne autko, którym średnio
    >sprawnie się porusza?

    He he he... Tobie brakuje odwagi? ;-)
    Trzeba było go zatrzymać i wyjaśnić, żeby więcej tak nie postępował. Musisz
    się innymi wysługiwać? Żenada...

    >A może przez przypadek właściciel tego
    >"pinknego" wozidła przeczyta o sobie i pomyśli na drugi raz, albo
    >chociaż kwiecistym językiem odpowie na posta, obnażając do reszty
    >swoje buractwo?

    Równie dobrze możesz opisywać swoje frustracje wywołane petem rzuconym przez
    buraka prosto pod Twoje nogi,
    czy dupkiem, który wepchnął się bez kolejki i kupił ostatnią bułkę, po którą
    stałeś pół godziny.
    Prawdopodobieństwo, że znajdziesz tu tego palanta, jest podobne.
    Nie wiem, czy kiedyś zrozumiem tego rodzaju żale wylewane na tej grupie...
    Gdybym chciał opisywać podobne historie,
    musiałbym płodzić minimum 3-4 posty dziennie.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 23. Data: 2010-02-28 18:02:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Zajechanie drogi i nieprawidłowe skręcanie to nic niebezpiecznego?

    W tym wypadku niebezpieczne to nie było. Wyłącznie chamskie, szczególnie
    z tą staruszką.

    > Jest duża szansa że odbyłby rozmowę z policją i dostałby np. pouczenie.
    > Może to mieć efekt wychowawczy, nie musi.

    Wybacz, ale nie mam natury donosiciela. Gdyby spowodował kolizje czy
    wypadek u uciekł, to bym zgłosił.

    --
    cokolwiek

  • 24. Data: 2010-03-01 16:48:09
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:e1495ab4-a722-49b1-8d62-
    f...@q...googlegroups.com ! Pewnie kiero jakis, ten Jerry .
    Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > to jakaś niepisana zasada? ;)

    Nastepny sie kurwa obudzil z zimowego snu :>

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 25. Data: 2010-03-02 15:43:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Nie, to tylko problem z zakresu inteligencji i IQ większego od rozmiaru
    > buta - jak nie ma najlejki, to w zasadzie są prawie zerowe szanse, że
    > czyta
    > grupę.
    > Wobec tego to jest NTG - od takich spraw jest pręgierz.

    Ja czytam, a naklejki nie mam. C8 tez nie mam zreszta.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 26. Data: 2010-03-02 15:48:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jerry" <j...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Chyba kupię wideorejestrator, żeby takich cwaniaczków posyłać od razu
    > na komisariat.
    > Wąsacz kierujący tym pojazdem:
    > http://img25.imageshack.us/img25/7499/burakt.jpg

    To w Stolycy nie wszyscy tak jezdza?

    http://www.youtube.com/watch?v=1P1RjFXiGog

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-03-02 17:40:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    kamil pisze:

    > To w Stolycy nie wszyscy tak jezdza?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=1P1RjFXiGog

    Nawet w tym materiale widać, że jest to mniejszość i do tego nie tylko
    na stołecznych, czy nawet mazowieckich rejestracjach :) Infrastruktura
    drogowa to jedno, ale gdzieś tu brakuje nadzoru (czy to żywych
    policjantów, czy też automatycznego systemu) na tym ruchem. Materiały
    wyglądają dość artystycznie, ale od nich nic się nie zmieni.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 28. Data: 2010-03-02 20:45:50
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2010-02-28 18:02, to pisze:
    > Wybacz, ale nie mam natury donosiciela.

    Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 29. Data: 2010-03-02 21:05:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-02 20:45:50 +0100, Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl> said:

    > Coraz rzadsza cnota w spoleczeństwie...

    Przestępcy popierają taką postawę.

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2010-03-02 22:06:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > Przestępcy popierają taką postawę.

    Skoro popełnienie wykroczenie czyni Twoim zdaniem z człowieka przestępce,
    to i Ty nim jesteś, bo na pewno kiedyś Ci się to zdarzyło.

    --
    cokolwiek