  • Data: 2020-10-05 14:44:33
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-05 o 08:20, Cavallino pisze:

    > Grubo się mylisz.
    > Jak zepsujesz niesprawnym samochodem nowy akumulator, to figę z makiem
    > dostaniesz a nie nowy na gwarancji.

    Ale po co się doszukujesz drugiego dna?
    Jest akumulator, który źle działa, to go wymieniają.
    W sumie ja akurat kupuję od lat w jednym miejscu
    i zazwyczaj te sie nie psują. Raz mi padł i wtedy
    przyjęli niejako reklamację - ale uznali, że akumulator
    jest sprawny i go po prostu naładowali. Siedzi już trzeci
    czy czwarty rok w aucie, które jeździ raz w tygodniu 10km
    i jest dobry.
    Jak kupujesz jakieś marketowe po 100zł, to tam jeszcze mniej patrzą
    na to jaka jest przyczyna, bo wymieniają hurtowo tak jak te
    wiertarki po 30zł czy inne niskiej jakości produkty.