eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPraca na drodze obarczona wysokim ryzykiem,bedą progi zwalniające › Re: Praca na drodze obarczona wysokim ryzykiem,bedą progi zwalniające
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Praca na drodze obarczona wysokim ryzykiem,bedą progi zwalniające
    Date: Wed, 23 Nov 2022 23:03:06 +0100

    W dniu 2022-11-23 o 00:27, PiteR pisze:
    > in <news:tljkkl$8qt$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > nom, jakby komuś się niechciało kliknąć. A to jest ważne sprostowanie
    > plotki.
    >
    > Ja nie klikam na 90% linków.
    Ten jest bezpieczny.

    > pijany może być wszędzie
    Ale autostrady czy S-ki u nas nie idą przez środek wsi, więc rowerzysta
    pijany nie ma raczej szans sie trafić, co innego kolarze czy inne
    rowero-p#zdy, ci potrafią wjechać wszędzie.

    > no tak
    >
    > Najpierw znaki, potem płotki a potem tir. Madrej głowie w jednym
    > słowie. U mnie na wiosce jak robili to chyba się zastawiali ciezkim
    > sprzętem (jak mieli). Jeszcze kiedyś były kupy piachu.
    Ale to na dłuższe roboty, a robią przecież na drogach wiele mniejszy
    napraw, np barierek, to mają oprócz busa czy dwóch wlec jeszcze ze sobą
    ciężarówkę piasku? bez sensu,
    stawiają znaki, busa ze światłami i robią, aż ktoś im w to nie wjedzie,
    loteria, jak widać ze statystyk, dość sporo maja wypadków.

    Potem się
    > narobiło Zenków w Fordach Tranzitach co przyklejają kocie oczy albo
    > mafia kosiarzy trawy.

    Na ale ktoś to musi robić i chciałby po pracy wrócić do domu a nie być
    rozsmarowany na asfalcie :(
    --
    Janusz