  • Data: 2021-05-24 12:09:30
    Temat: Re: Prąd przemienny, niskie napięcie stabilizacja napięcia.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 11:42:47 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    przemiennego? Wartość napięcia kilka woltów wielkość prądu dwa do pięciu miliamperów.
    Czy w dalszym ciągu układ z dwoma diodami Zemsta jest jak Lenin wiecznie żywy?

    > I wyjdzie taka, po tych dwoch diodach Zenera.
    > Ale moze prostokat Ci wystarczy ?
    > Przy tak niskich wymaganiach ... w zasadzie mozna.
    > Kupujesz scalony wzmacniacz, robisz z niego generator Wiena,
    > stabilizacja na zarowce, i masz stabilne zrodlo napiecia przemiennego.
    > Tylko te kondensatory na 50Hz :-)
    >
    > Moze lepiej na Atmelku :-)
    >
    > J.
    Czytałeś że sprawa załatwiona? Zanabykem drogą kupna u majfrendow zestaw czterech
    czujników pojemnościowych, uklad z czterema wzmacniaczami i przekaźnikami, czterema
    pompkami z silnikami bezszczzotkowymi i krążkiem rurki. Z opcją dwa dolary więcej za
    dostawę w trzy tygodnie zamiast w dwa miesiące zapłaciłem 56 złotych.