  • 1. Data: 2021-05-21 19:39:55
    Temat: Prąd przemienny, niskie napięcie stabilizacja napięcia.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy są jakieś niedrogie i proste w użyciu układy stabilizacji napięcia przemiennego?
    Wartość napięcia kilka woltów wielkość prądu dwa do pięciu miliamperów. Czy w dalszym
    ciągu układ z dwoma diodami Zemsta jest jak Lenin wiecznie żywy?

  • 2. Data: 2021-05-21 21:03:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    Czy w dalszym ciągu układ z dwoma diodami Zemsta jest jak Lenin wiecznie żywy?

    Wyprostuj i zasil generator sinusoidy o napięciu jakie potrzebujesz i
    wydajności prądowej.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-05-21 21:20:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    Czy w dalszym ciągu układ z dwoma diodami Zemsta jest jak Lenin wiecznie żywy?

    Do czego chcesz tego użyć?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-05-22 00:51:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 21:02:54 UTC+2 Irokez napisał(a):
> [...]
    > >
    > Wyprostuj i zasil generator sinusoidy o napięciu jakie potrzebujesz i

    Słownik poprawił zenera na zemstę. Może to Cię zmylilo i napisałeś jak to w sposób
    niepotrzebnie skomplikowany zrobić. Po co mam robić generator sinusoidy jak ta w
    gniazdku jest już zrobiona?

  • 5. Data: 2021-05-22 00:57:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 21:21:15 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    Czy w dalszym ciągu układ z dwoma diodami Zemsta jest jak Lenin wiecznie żywy?

    Ma mieć dwa zastosowania. Pierwsze ważniejsze to samoczynne podlewanie duzej rośliny
    co się Adela nazywa . Drugie to twój lekarz mnie poprosił o rozwiązanie problemu
    robienia ci elektrowstrząsów z gniazdka przez żarówkę. Puszczają ci zwieracze i ma
    kiepskie warunki pracy.

  • 6. Data: 2021-05-22 12:09:17
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

> [...]
    niepotrzebnie skomplikowany zrobić. Po co mam robić generator sinusoidy jak ta w

    Bo układ z dwoma diodami Zenera to żaden stabilizator. Jak zachowa się
    napięcie wyjściowe tego "stabilizatora" przy spadku napięcia wejściowego?

    P.P.

  • 7. Data: 2021-05-22 13:36:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    problemu robienia ci elektrowstrząsów z gniazdka przez żarówkę. Puszczają ci

    Masz udar?

  • 8. Data: 2021-05-22 14:42:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 12:09:18 UTC+2 Paweł Pawłowicz napisał(a):
> [...]
    > Bo układ z dwoma diodami Zenera to żaden stabilizator. Jak zachowa się
    > napięcie wyjściowe tego "stabilizatora" przy spadku napięcia wejściowego?

    Trzeba zostawić rezerwę na spadek napięcia wejsciowego żeby diody miały co przyciąć z
    sinusoidy. Mnie nie jest potrzebna czysta sinusoida, może być okaleczona. Prąd musi
    być przemienny bo inaczej w żaden sposób nie da się zmierzyć oporności ziemi
    elektrodami w nią wbijanymi. Sądziłem że w XXI wieku można kupić scalaka który
    załatwi stabilizację napięcia przemiennego. Ale jak nikt nie widział ani słyszał o
    takim to zostanę przy diodach.

  • 9. Data: 2021-05-22 14:42:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 maja 2021 o 13:37:18 UTC+2 sirapacz napisał(a):

> [...]
    problemu robienia ci elektrowstrząsów z gniazdka przez żarówkę. Puszczają ci

    Ja nie. A Ty?

  • 10. Data: 2021-05-22 15:06:50
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/05/2021 14:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sądziłem że w XXI wieku można kupić scalaka który załatwi stabilizację napięcia
    przemiennego.

    A ja sadziłem że wystarczy zorientować się że lata 80 już się skończyły
    i teraz robi się to inaczej:

    https://pl.aliexpress.com/item/4000253895910.html
    https://pl.aliexpress.com/item/1005001382379241.html
    https://pl.aliexpress.com/item/4000284392803.html

    i bilion innych.

    > Ale jak nikt nie widział ani słyszał

    Wszyscy widzieli i słyszeli. Wystarczyło obserować ostatnie 20 lat
    rozwoju rynku.