  • Data: 2014-02-17 22:57:49
    Temat: Re: Prawko a1
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazimiera Mika
    Użytkownik "Grzybol" napisał

    > Pomijając jednak wszystko powyższe, nasze małe, miłe gimbuski nawet
    > takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest
    > bardzo prosty - potrzebna jest matura.

    Te niedorozwoje - to nie jest przecież próbka reprezentacyjna dla
    populacji! Oni jakiegoś powodu zlatują się do sikacza jak muchy
    do gówna...Może to jest jakiś tajemniczy projekt służący
    wykrywaniu takich pierwotniaków? Może tworzona jest jakaś
    baza danych? Taka baza może przecież mieć sporą wartość!
    Musi być jakieś wytłumaczenie...
    Tak serio, to myślę, że ilość różnych prymitywów, analfabetów itp
    nie zmienia się. Tyle - że teraz jest INTERNET! Kiedyś taki
    delikwent miał słuchaczy pod sklepem GS-u. Teraz każdy
    prostak ma globalny zasięg rażenia swoim "intelektem"
    Takie czasy.

    --
    Hinek