eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrawo do naprawy › Re: Prawo do naprawy
  • Data: 2024-02-06 18:07:18
    Temat: Re: Prawo do naprawy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 6 Feb 2024 17:37:50 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Pan J.F napisał:
    >>> Biorąc pod uwagę, ile zwykle chcą za to przedłużenie, biznes o wiele
    >>> lepszy niż przy oszczędzaniu na jakości wyrobu.
    >>
    >> No dokładnie, tylko ... kto oferuje tę gwarancję ?
    >> Bo może być tak, ze ubezpieczyciel dogadał się ze sklepem,
    >> albo ktos w sklepie sam, i producent nic o tym nie wie.
    >
    > Ubezpieczyciele powinni się bić o taką fuchę. Stawka kilkaset złotych,
    > średni koszt naprawy podobnie. To tak, jakby założyć, ze wszystko się
    > zaraz popsuje. A przecież tak nie jest.

    No chyba, ze producent wpadnie pomysł, ze może, a nawet powinno się
    popsuć :-)

    >> Z drugiej strony ... producent moze robic sprzęty o trwałosci np 4 i 8>> lat, i
    dostarczac odpowiednio tym co kupili dłuższą gwarancję, i nie.
    >
    > Nie robi tego. Jak kupowałem lodówkę, to ona już stała gotowa do
    > transportu, o a dodatkową gwarancje upomnieli się dopiero przy kasie.

    A teraz modne jakies magazyny logistyczne, w sklepie jest tylko
    wystawa i kasa, towar przyjedzie z magazynu ... i tu juz mozna wybrać
    własciwą skrzynię/paletę :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: