  • 11. Data: 2016-04-14 18:34:26
    Temat: Re: Prawo jazdy i dowód rejestracyjny w sejfie
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > a potem mamy
    >
    > http://tinyurl.com/hypjyak

    Ciekawe czy jak za kierownicą by siedział komputer googlowoza
    to czy doszłoby do takiej katastrofy... pewnie nie, bo jak??
    ---
    Normalnie, pierdolnąłbyś się w programie i taka właśnie tragedia

  • 12. Data: 2016-04-14 22:26:08
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 13 Apr 2016 20:20:49 +0200, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >ROTFL

    ROTFL to jest dopiero z komentarzy "domowych prawników".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 13. Data: 2016-04-14 22:28:49
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 14 Apr 2016 22:26:08 +0200, j...@i...pl wrote:

    >ROTFL to jest dopiero z komentarzy "domowych prawników".

    Jeszcze jedno: bardzo mi się podoba dorobek naukowy Pana Prezesa:
    http://prawonadrodze.org.pl/zarzad/artur-mezglewski

  • 14. Data: 2016-04-14 23:47:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik j...@i...pl

    Jeszcze jedno: bardzo mi się podoba dorobek naukowy Pana Prezesa:
    http://prawonadrodze.org.pl/zarzad/artur-mezglewski
    ---
    Na pewno większego masz ...

  • 15. Data: 2016-04-16 00:39:49
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-04-14 o 23:47, re pisze:
    > Jeszcze jedno: bardzo mi się podoba dorobek naukowy Pana Prezesa:
    > http://prawonadrodze.org.pl/zarzad/artur-mezglewski
    > ---
    > Na pewno większego masz ...
    "wiekszego"?
    Co masz na myśli, pitola czy "dorobka"?

  • 16. Data: 2016-04-16 00:44:47
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-04-14 o 11:41, sirapacz pisze:
    > omg, ile ten w audi musiał ciąć, że tak wbił się w tego sharana?
    Dwa pojazdy uderzają w siebie czołowo, i uważasz, że audi jechał
    szybciej niż WV bo się wbił w WV-na? :)
    Hmm... Mam dzieciaki w gimnazjum i mają z fizyki podobne zadania ;)

  • 17. Data: 2016-04-16 09:48:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Saturday, April 16, 2016, 12:39:49 AM, you wrote:

    > "wiekszego"?
    > Co masz na myśli, pitola czy "dorobka"?

    Dorobek ma przerażający. Jak z taką ilością publikacji można się
    doktoryzować i habilitować?

    --
    Best regards,
    RoMan