    Date: Tue, 28 Feb 2023 19:31:23 +0100
    Subject: Re: Preselektor adresu
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2023-02-28 o 18:39, J.F pisze:
> [...]
    du.html

    > Ale wlasnie znalazles takie BCD. maja 3-4 wyscia binarnie kodowane.
    >
    > A kolega by chcial zwykly przełącznik "1 z 8"

    oded-rotary-switches/

    > Ale w linku tez "coded"

    No toż napisałem że nie skumałem o co chodzi ;)
    Zresztą, jak widać, nie tylko ja.
    Tak się dziwiłem że OP ma z tym problem? No ale różnie w życiu bywa ;)

    Dip-switch też ma w tym zastosowaniu mały problem, że można kilka mieć
    styków mieć włączonych, ale jak się nie ma co się lubi.
    Można dać kilka mniejszych, ale to rozwiązanie takie ...
    Jeszcze jakimś (niekoniecznie akceptowalnym) rozwiązaniem jest
    (de)multiplekser cyfrowy albo analogowy z przełącznikiem kodowym. Więcej
    pomysłów to ja nie mam.

    Pozdrawiam

    DD