  • Data: 2020-03-10 10:59:06
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-03-10 o 04:14, PiotRek pisze:

    > Niezbyt możliwe. I nie ma tu znaczenia, czy jest to centrum miasta, czy
    > jakieś, PMF, zadupie.

    Byłem w salonie Orange i pani zapewniała, że na 100%.
    Zobaczę czy po uruchomieniu usługi zadziała. Aparat jaki tam jest to
    jakiś stary Panasonic z wyświetlaczem.
    Czy w samym aparacie trzeba coś ustawić, aby prezentacja numeru nastąpiła?
    Mają mi przysłać nazwę modelu, to może znajdę w sieci instrukcję.

    Pytanie zrodziło się, gdyż ten telefon ma starsza osoba i ktoś jej miał
    to załatwić, ale powiedział, że mają starą centralę i się nie da.

    Robert