  • Data: 2020-03-17 09:59:24
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PiotRek napisał:

    > Pytanie było o sieć Orange. Chyba po zmianie nazwy TP ---> Orange
    > wszystkie centrale były już cyfrowe, z możliwością świadczenia
    > usługi CLIP.

    W tepsie jeden plan taryfowy mógł mieć CLIP, a inny nie. Po zmianie
    abonent nie mógł nic z tym zrobić -- nawet gdyby gotów był za to
    dodatkowo zapłacić, odpowiadano mu, że brak możliwości technicznych.
    Orange, przejmując tepsę, zobowiązał się, że będzie te nasze lokalne
    Tradycje szanował.

    Żeby daleko nie szukać: mam telefon i internet Netii na linii Orange.
    Za tepsianych czasów prezentacja numeru była, po zmianie operatora
    już nie. O ile usługa internetowa świadczona jest na urządzeniach
    Netii, to w telefonii sprzęt się nie zmienił, a tylko kto inny liczy
    rozmowy i wystawia faktury.

    Na wszelkie pytania dotyczące tego stanu rzeczy niezmiennie otrzymywałem
    odpowiedź: BMT. Co więcej, w tę ułomność techniki wszyscy wierzą. Gdy
    skarżyłem się na to w UKE, to urząd otrzymał obszerne wyjaśnienia od
    Netii, która to z kolei cytowała swoją korespondencję z Orange, gdzie
    ze spokojem się wyjaśnia, że to technika winna, nie ludzie.

    --
    Jarek