  • Data: 2020-03-11 03:02:43
    Temat: Re: Prezentacja numeru
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, March 10, 2020 at 1:33:35 PM UTC-7, Ircys Ircys wrote:
    > Format oczywiście FSK V.23.
    > Reasumując nie ma możliwości żeby nie dało jej się włączyć. Gorzej może być z jej
    odebraniem, gdy przywiezie się jakiś egzotyczny telefon/wynalazek z innym niż
    normalny, europejski standard (np. Bell - USA).

    W Poznaniu nie ma już E-10B (OCB283), z tego co pamiętam ta z "śródmieścia" (tzn.
    Jeżyce) została już lata temu przełączona na S12 i w tej chwili chyba wszystko jest
    na S12. Notabene, ktoś się orientuje jakie jeszcze pozostały hosty i ile linii? W
    każdym razie identyfikacja powinna być do włączenia wszędzie, tak jak wspomniałeś -
    FSK. Nie mam pojęcia jak wygląda sprawa na modemach, nie wiem jak to się tam teraz
    nazywa - Neo-cośtam czyli VoIP po ADSL, czy tam jest identyfikacja domyślnie czy
    nadal płatna opcja czy w ogóle się nie da.

    P.