eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrezentacja numeru › Re: Prezentacja numeru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Prezentacja numeru
    References: <5e66c445$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5e7010d3$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    Date: Tue, 17 Mar 2020 09:59:24 +0100
    User-Agent: slrn/pre1.0.4-2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 31
    NNTP-Posting-Host: 77.253.217.116
    X-Trace: 1584435564 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 556 77.253.217.116:40924
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:242313
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan PiotRek napisał:

    >>> Czy to możliwe, że w centrum miasta (Poznań, sieć Orange) w telefonie
    >>> stacjonarnym nie było możliwości uruchomienia prezentacji numeru
    >>> połączenia przychodzącego?
    >> Oczywiście że możliwe, wszystko zależy kiedy, o jaki okres pytasz.
    >
    > Pytanie było o sieć Orange. Chyba po zmianie nazwy TP ---> Orange
    > wszystkie centrale były już cyfrowe, z możliwością świadczenia
    > usługi CLIP.

    W tepsie jeden plan taryfowy mógł mieć CLIP, a inny nie. Po zmianie
    abonent nie mógł nic z tym zrobić -- nawet gdyby gotów był za to
    dodatkowo zapłacić, odpowiadano mu, że brak możliwości technicznych.
    Orange, przejmując tepsę, zobowiązał się, że będzie te nasze lokalne
    Tradycje szanował.

    Żeby daleko nie szukać: mam telefon i internet Netii na linii Orange.
    Za tepsianych czasów prezentacja numeru była, po zmianie operatora
    już nie. O ile usługa internetowa świadczona jest na urządzeniach
    Netii, to w telefonii sprzęt się nie zmienił, a tylko kto inny liczy
    rozmowy i wystawia faktury.

    Na wszelkie pytania dotyczące tego stanu rzeczy niezmiennie otrzymywałem
    odpowiedź: BMT. Co więcej, w tę ułomność techniki wszyscy wierzą. Gdy
    skarżyłem się na to w UKE, to urząd otrzymał obszerne wyjaśnienia od
    Netii, która to z kolei cytowała swoją korespondencję z Orange, gdzie
    ze spokojem się wyjaśnia, że to technika winna, nie ludzie.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: