  • Data: 2023-10-24 10:22:02
    Temat: Re: Print serwer problemy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/10/2023 09:50, Adam wrote:
    > A drukarki biurowe, o których piszę, to w zasadzie zaczynają się powyżej 10
    > tys. zł.

    Moja HP 1320n, którą użytkuję w domu, ethernet z dupleksem, kupiłem za
    20zł na olx lokalnie, wymieniłem w niej, w cenie bodaj 100zł,
    folię+wałek (samodzielnie) i dorzuciłem toner za jakieś grosze.

    Zakładanie, że dobra drukarka musi być drogą jest błędne. Trzeba się
    tylko pozbyć iditycznego słowa "nowa".

    Na olxie jest masa drukarek sprawnych, laserowych, z bajerami typu
    duplex, w śmiesznych cenach. Sam mam w domu 6 drukarek laserowych (w tym
    2 kolorowe) których sumeryczny koszt zakupu (nie eksplatacji) był rzędu
    ~1000zł na przestrzeni 10 lat. Jak ktoś pyta po co tyle: jest nas 4
    osoby, każdy ma drukarkę cz-b i mam dodatkowo dwie kolorowe dzielone w
    sieci (różnią się zastosowaniem, dlatego dwie).