  • Data: 2010-08-05 16:14:34
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.08.2010 Jan <k...@p...com> napisał/a:

    > Daruj sobie takie rady. Są kraje, gdzie kierowanie
    > samochodem nie jest czasem niepokoju. Nawiasem pisząc
    > warto odnotować, że nasi rodacy - kierowcy zachowują
    > się tak, jakby jazda sprawiała im przykrość i jakby
    > chcieli jaka najszybciej uciec z drogi, od towarzystwa
    > które im nie odpowiada. To jest skutek niepokoju, jaki
    > odczuwamy wszyscy na naszych drogach i ulicach. A ten
    > niepokój wynika ze wzrostu agresywnego nastawienia
    > do siebie. Przecież tak być nie musi.

    Piszesz tak nieprecyzyjnie że trudno dyskutować. Większość jak sądzę
    chce jak najszybciej dojechać do celu, a nie integrować się stojąc na
    drodze. Niektórych niekiedy ogarnia wkurwienie, gdy na 5 kolejnych
    cyklach świateł przejeżdża 15~20 aut. Podobnie gdy trzeba sporo odstać w
    korku który powstał bez żadnej sensownej przyczyny. Tak zwyczajnie.

    > Skupiam się i stąd moje wnioski. Odczytałeś moje uwagi
    > tendencyjnie, zakładając że chcę się wymądrzać. A przecież
    > tylko pytam, czy ktoś jeszcze podziela moje wrażenia z dróg
    > i ulic. Okazuje się, że są tacy. Co mnie uspokoiło, że
    > nie jestem wyjątkowy pod względem oceny niektórych
    > motocyklistów.

    Na pewno nie jesteś sam, to naturalne że Ci przeszkadzają, bo oceniasz
    że mają lepiej. Niestety w tym roku media mają inne rozrywki.
    Ale cieszę się że Ci pomogło, zawsze to lepiej, poczuć się lepiej.
    Czy było by Ci jeszcze lepiej gdyby ci źli rockersi stali jak auta? Jest
    ich niewielu, więc pewnie korek byłby niewiele większy. Pewnie się
    przesiądą do aut, jak nie będą mogli omijać stojących. Korek znów będzie
    trochę większy, i więcej będzie wkurwionych, ale przynajmniej wszyscy
    będą mieli tak samo źle. O to chodzi?

    > Tak robię i nie wiem, skąd Twoje odczucie, jakoby
    > było inaczej.

    Może stąd że tak często Ci przeszkadzają i zaskakują?

    <ciach>

    > Poza tym jeżdżę bez problemów. Tylko wtedy, kiedy
    > ktoś zachowuje się nielogicznie, albo nierozsądnie,
    > mam problem z zakresem tolerancji.

    Cóż nie każdy jest doskonały, większości zdarza się zachować
    nielogicznie, czy nierozsądnie, w różnych sytuacjach. Ale Ciebie
    szczególnie bolą motocykliści? Może pracuj nad sobą, a jak się nie
    poprawi to do specjalisty.

    --
    kakmaratgmaildotcom