  • Data: 2020-06-25 12:48:16
    Temat: Re: Problem z białym pyłem
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cały czas jestem najlepszy i lepszy niż najlepszy być nie mogę. Jaki był cel
    zadawania pytania jeśli znało się wcześniej na nie odpowiedź? Na dodatek ze źródła z
    którego skorzystają ci co by mieli odpowiadać. Bo też nie będą wiedzieli ale będą
    musieli wyjść na tych co wiedzą wszystko.

    Żebyś nie był tak głupi i zarozumiały jak jesteś to byś zauważył, że
    autor tego wątku nie pytał o to czym jest ten biały proszek, ale pytał
    dlaczego on powstał - jaka jest przyczyna i jak temu zapobiegać. Ale ty
    jako lokalny głupek kompletnie nie rozumiejący pytania, wylewasz na
    niego pomyje i tłumaczysz mu to o czym on dobrze wie. Wie, czym jest ten
    biały proszek, ale nie wie co sprawia, że on powstał na tych elementach
    i pyta właśnie o przyczynę powstawania tego nalotu.

    Kolejny raz uważasz się za najmądrzejszego na grupach dyskusyjnych i
    kolejny raz wychodzisz na kompletnego idiotę, a przy tym typowego chama.

    Weź no się trochę ogarnij i próbuj zrozumieć pytania autorów wątków, a
    jak ktoś ci zwraca uwagę, że piszesz od rzeczy to przemyśl sobie czy aby
    masz rację.