  • 11. Data: 2009-03-02 19:41:38
    Temat: Re: Problem z częstotliwością odświeżania LCD, 18Hz ?!
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 27.2.2009, PC napisał(a):

    > Odświeżanie ma chyba niewiele wspólnego z wydajnością generowania ekranu.

    I tu się mylisz. W niektórych przypadkach ma bardzo wiele.

    Hint: Wait for vertical blank.

    Zrób eksperyment. Porównaj ile maksymalnie FPS osiągnie np. 3DMark po
    włączeniu tej opcji w DirectX i bez niej.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 12. Data: 2009-03-02 19:44:06
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 26.2.2009, dro napisał(a):

    > Zakupiłem prę dni temu notebooka, a konkretnie asusa x57vc-ap054 vhp:
    > procek C2D p8600 (2,4)
    > grafika GF 9300M GS 512 VRAM.....
    >
    > Okazuje się że jedyna możliwa częstotliwość pracy matrycy to 18
    > Hz!!!!! Skutkuje to chociażby strasznie niepłynnym ruchem
    > kursora...pomijając inne kwestie.

    Zakładam, że problem dotyczy Windows. W trybie awaryjnym usuń sterownik
    monitora (w tym przypadku matrycy laptopa) i pozwól OS wykryć go sobie
    ponownie. Możliwe, że to rozwiąże problem.

    > Czy to w ogóle możliwe? Jak czytam fora to standardem jest 60Hz.
    > Czyżby Asus wstawił tu aż tak szitową matryce?

    Na pewno nie.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/