  • Data: 2024-03-21 09:44:43
    Temat: Re: Problem z niezawodnością chip-ów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Mar 2024 08:15:13 +0100, io wrote:

    > Jakby nie miała nic wspólnego to by producenci nie umieszczali w
    > reklamach nazw tych usług. Muszą mieć to dokładnie uzgodnione wzajemnie.

    Dokładnie jak dokładnie ... klient wymaga, aby TV miał YT,
    to dają i reklamują, ze ma.
    Ale potem YT cos zmienia, producentów informuje, i oni te zmiany
    umieszczają ... w nowych TV, w aktualizacjach dla starszych TV
    ... ale tez politykę mają, ze dla bardziej starych koniec supporu.
    Klient ma se kupić nowy TV, albo podłączyc komputer, tylko uważać, bo
    TV ma wejscie HDMI, a nowe komputery wyjscia DP/USB-C :-)

    Pewnym pomysłem jest kupienie TV z Androidem ... ale Android też ulega
    zmianom.

    > Za większą trwałość tranzystorów niż lamp zapłacili chociaż nie dostali
    > dłuższej gwarancji.

    Te "smart TV" zapewne mają jakis system operacyjny, choć może być
    bardzo "firmowy" i ograniczony. Ktory pewnie żyje dłużej niz jeden
    model TV.
    Mogliby pomyśleć o aktualizowaniu aplikacji w nim.

    Albo po prostu klient musi zdobyć doświadczenie i
    "żadnego smart" ...

    J.