    Subject: Re: Problem z zaprogramowaniem EPM1270
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Thu, 27 May 2021 15:26:30 +0200

    On 27.05.2021 12:15, J.F wrote:

    > Rozumiem, ze uklad wlutowany w plytke?

    Tk.

    > Sprawdz ciaglosc linii JTAG, zwarcia do innych/sasiednich linii,
    > zasilanie na ukladzie ... chyba nic wiecej JTAG nie potrzebuje.

    Sprawdziłem czy piny odpowiadające poszczególnym liniom interfejsu JTAG
    prowadzą do właściwych pinów na złączu programatora. Wszystko wydaje się
    być ok. Sprawdziłem też, czy występuje ciągłość pomiędzy ponami zasilnia
    i linią 3,3V - tu też nie widzę problemu. Nie sprawdzałem multimetrem,
    czy wszystkie żaden ze 144 pinów nie ma zwarcia z bezpośrednimi
    sąsiadami (obejrzałem je tylko i żadnych zwarć nie widać), ale
    sprawdziłem, czy sytuacji takiej nie ma w przypadku zasilania i JTAG -
    tu też wszystko zdaje się być w porządku.

    Mogę uznać, że trafił do mnie jeden padnięty układ?