    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Programatory JTAG
    Date: Sat, 4 Jul 2020 00:54:09 +0200

    On 03/07/2020 13:01, stary grzyb wrote:
    > [...]
    > Pojęcie "jednocześnie" rozumiałbym więc jako: "korzystając z 1 gniazda
    > do programowania i z 1 programatora".

    Prawdopodobnie tak ale próbuję się upewnić co poeta miał na myśli ;-)

    > Obawiam się, że realizacja tego przy połączeniu w "daisy chain"
    > podzespołów rożnych producentów będzie bardzo trudna - może wręcz
    > nierealna.

    Jeżeli mówimy o ,,jednym programatorze" i oprogramowaniu do sterowania
    tymże pochodzącym od konkretnego producenta to nie widzę dużych szans.
    Małych zresztą też ;-) Jeżeli nie z innych to przynajmniej z tego
    powodu, że takie oprogramowanie stwierdzi ,,brak [swojego] programatora"
    kiedy będzie podłączony inny. Być może dałoby się to zrealizować przy
    użyciu jakiegoś wolnego oprogramowania, ale nie mam praktycznych
    doświadczeń.