    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Projektor
    Date: Fri, 13 May 2022 09:37:38 +0100

    On 13/05/2022 00:44, ptoki wrote:

    > Slabo to widze.
    > Moze te ktore sa short throw sie nadadza?
    > https://allegro.pl/listing?string=projektor%20short%
    20throw

    > Bardzo masz te ksztalty i mocowania dziwne?
    >
    > Inaczej zapytam: masz te surowe elementy w dziwnych ksztaltach i chcesz sobie to
    jakos bazowac zgrubnie czy to jakis inny dziwny wariant procesu roboczego?

    > IMHO w takich sytuacjach to cyba najprosciej sobie zbazowac trzy punkty:
    > zero, najdalszy Y i najdalszy X (w granicach obrysu elementu. I podjezdzajac
    wrzecionem w odpowiednie miejsce ustawic sobie ten surowy element.

    > Alternatywnie cos w ten desen:
    >
    > https://allegro.pl/oferta/swiatla-sceniczne-projekto
    r-laserowy-rgb-dmx-ilda-11983526013

    > pisza ze 20stopni.
    >
    > Na wezszy wymiar stolu starczy...

    To taki dedykowany. Pewnie kilka razy droższy...

    https://z-laser.com/en/all-articles/laser-projection
    s-for-cnc-machining/