    Subject: Re: Projekty obudów
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Date: Sun, 5 Jul 2020 16:56:33 +0200

    > Są tam projektanci, którzy udostępniają swoje portfolio a w nim i tacy,
    > którzy mają wzornictwo przemysłowe.
    > Nic nie kosztuje napisanie oferty. A na 100% dostaniesz ofertę.
    > Wydaje mi się, że za 500 zł możesz już mieć to co chcesz.

    A tak z ciekawosci, ile by kosztowal projekt i wydrukowanie jakiejs
    prostej ramki dla wyswietlacza (powiedzmy 10") z raspberry plus otwory
    na kable. Nie znam sie zbytnio na elektronice, wiec w srodku by musialo
    byc sporo miejsca na zwykle gniazda typu hdmi itp

    Kiedys chcialem sobie zrobic cos w rodzaju ramki na zdjecia, ale jak
    widze takie ceny za zwykly projekt, to chyba mnie nie stac na to.