  • Data: 2020-09-06 18:25:00
    Temat: Re: Prostownik 15A
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 17:28:29 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > W prostownikach zazwyczaj są PTC, zewnętrzne. Myślałem, że pytasz
    > ogólnie.

    No wlasnie te male ogolne to jakies jednorazowe mi sie pamietaly,
    a tu wyraznie praca przerywana sie wytwarza.

    PTC pod napieciem by sie wlaczyly po ostygnieciu trafa ?

    >Swoją drogą - bardzo się dziwię, że nie znalazł się ani jeden
    > odważny producent impulsowych zasilaczy...

    sie znalazl - Lidl, biedronka. Oni tam nawet pozytywnie pisza o jakims
    chinczyku, Foxusr. Z cena 70zl trudno konkurowac.

    Chyba, ze w klasie 15A ... sa i takie - w cenie od ~200 do 1000 zl.

    J.