    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prosty ekran z Androidem z WiFi
    Date: Tue, 07 Feb 2023 17:55:21 +0100

    On Tue, 7 Feb 2023 13:38:39 +0100,
    LordBluzg(R)??<m...@p...onet.pl> wrote:
    > https://boomzi.com/screen-wake-up-apps/ ?

    Testowałeś?
    Jak kilka lat temu interesowałem się tym tematem to nie działało to
    na żadnym budżetowym tablecie do jakich miałem dostęp oraz na jednym
    markowym Samsungu. Problem polegał na tym, że gdy wyłączany był ekran
    to wyłączany był też digitizer i dotyk był po prostu ignorowany.
    Jest kilka współczesnych telefonów (od którejś wersji S Samsunga, na
    pewno S8), w których to działa bo digitizer nie jest usypiany. Ale to
    telefony z wyższej półki.
    Oczywiście nie twierdzę, że teraz to też we wszystkich nie działa ale
    chętnie dowiem się który budżetowy tablet będzie z tego typu
    aplikacjami działał.

    --
    Marek