  • Data: 2019-10-23 22:13:55
    Temat: Re: Przejście. Debile kierowcy.
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    j...@i...pl w
    <news:1sb1re5gt10qoiph9qco751pjngp08r4ma@4ax.com>:

    > Czeka na kolegę, który po drugiej stronie własnie kupuje kebaba ;)

    A to debil, wlazłby pod samochód, to by może na dawce się załapał ;P

    PS

    Nie dalej niż wczoraj kolumnę przedszkolaków widziałem jak sie przez
    przejście tarabani.

    Nie rozumiem po co prawe łapki do góry podnoszą (poniżej głowy), ale dorośli
    sie powinni uczyc od nich -- zwarty szyk, sprawne ruchy -- około 40 maluchów
    zmieniło strone jezdni w 15 sekund, a nie jak stado lemingów w 60, bo jeden
    wlezie, a reszta lezie...

    --
    'Tom N'