  • Data: 2019-10-23 23:01:08
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 22 Oct 2019 20:13:46 +0200, Irokez napisał(a):
> [...]
    ie-kierowca-wjechal-w-mezczyzne-i-dziecko-6437175929
    722497a

    > Dziś powiedzieli, grozi mu do 8 lat pierdla. Ciekawe jak wyliczyli.

    Taka gorna granica kary w kodeksie ... i cos mi sie widzi, ze tym
    razem moze byc kara wysoka.
    Pewnie nie 8 lat, moze nawet nie 4, ale bez

    > Ale wypuścili wolno.

    Nie chcieli - sad nie zgodzil sie na areszt.

    > Tłumaczył się, że słońce go oślepiło.
    > czyli chuja widzę więc zapierdalam, bo mam beemwu oklejone i śliniące
    > się do asfaltu na mega wypasionych kapciach.

    Nawet nie trzeba zap* - jade sobie kiedys spokojnie, widocznosc dobra
    ... tylko lewa czesc ulicy w cieniu. I tam sobie jakis pieszy wchodzi
    na pasy ... i ma pierwszenstwo. I mysli, ze sie zatrzymam i go
    puszcze. I dobrze mysli ... tylko ja go nie widze.

    > PS. ta wielce zaawansowana marka z kosmicznymi technologiami
    > uwielbianymi przez rzeszę ludzi nie jest wyposażona w system ABS? Na
    > filmie podczas testu drogi hamowania piszczał jak azjatycka dama na godziny.

    Cos tam policja mowi, ze mocno poprzerabiany, az sie zastanawiaja, czy
    powinien byc dopuszczony do ruchu. Moze ABS wylaczony.

    Ale jaki test hamowania ? Policja chyba nic takiego na miejscu nie
    zrobila, a filmu by nie opublikowala ?

    J.